Generalforsamling i Frederikssund Klimaforening onsdag d. 3. april 2024 kl. 19.30 – 21.00

Frederikssund Klimaforening afholder ordinær generalforsamling onsdag d. 3. april kl. 19.30 – 21.00 i Elværket, Ved kirken 6, 3600 Frederikssund. Dagsorden efter vedtægterne. Som særligt emne vil vi i år drøfte foreningens fremtid under generalforsamlingen.

Som optakt til selve generalforsamlingen vil Bjørn Tving Stauning fortælle om Klimapåmindelsen. Hver torsdag i folketingsåret afholdes en demonstration foran Folketinget, når partiernes medlemmer møder ind til gruppemøder. Ud over at minde politikerne om klimahandling, kommer der også en vidende person og holder oplæg om klimarelaterede emner for de forsamlede demonstranter.